vineri, 17 aprilie 2009

Ce e viata?

Doar ce terminasem de mancat cand am auzit niste bubuituri de afara. Ma duc repede pe balcon sa vad ce s-a intamplat si vad o masina de pompieri smurd din aia mica pusa piezis pe trecerea de pietoni, fara o roata si cu girofarul cazut pe sosea. Am simtit niste fiori reci pe sira spinarii si imi era frica sa ma mai uit de teama sa nu vad vreo persoana ranita. A sosit repede si ambulanta care a scos din masina accidentata o femeie in echipaj smurd. Nu parea foarte ranita si asta e bine. Dar acum stau si ma gandesc: daca semaforul era verde si treceau persoane in clipa aceea pe acolo, cu singuranta deznodamantul ar fi fost unul tragic! Cu o jumatate de ora inainte de producerea accidentului si eu am traversat aceeasi trecere de pietoni. Asadar, DACA atunci se producea accidentul, probabil ca acum nu mai scriam pe acest blog, ci eram undeva intr-o ambulanta, zbatandu-ma intre viata si moarte, in cel mai fericit caz ...Am privit cum echipajul medical a suit femeia in ambulanta si mi-au dat lacrimile ...Incarcam sa-mi inchipui ce gandea persoana respectiva in clipele acelea, ce i-ar fi trecut prin minte:Se ruga la Dumnezeu? Isi dorea familia alaturi? Oricum cert e ca a avut zile si pt asta ar trebui sa fie vesnic recunoscatoare. Putea fi mai grav, mult mai grav...

Si acum intreb: Ce e viata? Cand intr-o clipa poti sa o pierzi, fara sa-ti dai seama macar...Cel mai trist mi se pare sa nu mai ai ocazia sa-ti iei la revedere de la cei dragi, sa-i mai strangi in brate o ulta data ...

De azi inainte motto-ul meu este : CARPE DIEM! 

Un comentariu:

  1. Da, este cel mai bun motto. Viaţa trebuie trăită, gustată, savurată, percepută la justa ei valoare. Vorba aceea - una singură este. Ce-o fi în alte vieţi vom vedea la momentul respectiv... Eu mi-am propus de multă vreme să trăiesc viaţa la superlativ în fiecare zi. Mă străduiesc să îmi respect "planul de lucru"...

    RăspundețiȘtergere