miercuri, 12 august 2009

Inca o zi in Hannover



Ma simt atat de bine in seara asta! Radiez de buna dispozitie. Am ras mult, de fapt rad mult in fiecare zi. La scoala de vara sunt persoane din tari diferite, si e tare comic felul cum ne intelegem intre noi, fiecare vorbind in germana dar cu accentul limbii materne. Ma inteleg tare bine cu Hayrye, fata din Turcia, vorbim de parca am fi prietene de o viata.

Stateam si ma gandeam ca aici la scoala de vara nu exista bariere intre tari, constrangeri politice, toti suntem egali, indiferent de rasa, culoarea pielii sau limba. Am observat totusi ca cei din Rusia sunt mai reci si vorbesc mai mult intre ei, in rusa, si e cam deranjant. Azi am participat la un discurs despre comunicarea interculturala si am aflat lucruri interesante despre obiceiurile diferite ale oamenilor din diverse tari. Ma gandeam ca poate nu o sa-i mai intalnesc niciodata pe acesti oameni si mi se pare extraordinar ca am avut posibilitatea sa interactionez cu ei, chiar si pt 3 saptamani. 

Atat pe azi, Tschuss! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu