duminică, 27 noiembrie 2011

Atingeri


Există anumite momente care îmi ating sufletul într-un mod deosebit, care mă fac să prețuiesc clipa și să o trăiesc cu intensitate maximă. Sunt acele momente care mă iau prin surprindere prin naturalețea și farmecul lor. De fapt, sunt acele momente care mă trag de mânecă și îmi șoptesc "hey, ești tânără, trăiește, iubește, bucură-te!". Așa cum aseară am ascultat la telefon un prieten care mi-a cântat o melodie la pian, sau când desenam fețe vesele pe geamul aburit al mașinii; când îmi lăsam fața mângâiată de frunzele galbene scuturate de vânt într-o dimineața superbă de toamnă târzie; când îmi luam pentru câteva secunde privirea de pe monitor ca să admir cerul violet de la apus sau când atingeam din mers pomii încărcați de chiciură...

Îmi curge viață prin vene și pulsez iubire cu fiecare bătaie a inimii. Aș vrea să îmbrățișez tot universul și să vă șoptesc "Vă iubesc!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu